Monday, May 4, 2015

Jom hidup lebih sihat: Testimoni

Assalamualaikum....hari ini saya nak kongsi beberapa testimoni yang telah dikongsikan dengan saya. Mungkin ada di kalangan kita yang pernah menghadapi masaalah macam ni. Kalau ya, boleh beritahu saya. Mungkin saya boleh cadangkan sesuatu yang mungkin boleh merawat atau mengurangkan masaalah kesihatan kita....Kita mencuba, Allah yang menentukan semuanya. Sudi baca ya! Let's not feel bad for a bad day, for as long as we have the air to breathe, today is just another day.
.....
Testimoni 1 Saya baru alami bengkak tonsil yang teruk....perit sampai ke telinga. Semalam sampai rumah terus cari @@ campur sikit air masuk dalam mulut dan telan. Alhamdulillah pagi ni dah surut. Kebiasaan saya akan ke klinik dan Dr prescribe antibiotic.
Testimoni 2 Saya ada ekzema yang sangat teruk...bermacam-macam produk dah dicuba tetapi tak berkesan. Bila saya guna @@ sangat membantu ekzema..kulit muka nampak perbezaan dan lebih segar tanpa sebarang kesakitan. Sekarang ekzema dah pulih sangat. Guna 3kali sehari...buih banyak, jimat boleh guna sebulan.
Testimoni 3 Dah 2 hari ada ulcer dalam mulut. Tetiba teringat @@ terus letak kat ulcer. Bangun pagi dah lega. Alhamdulillah.
Testimoni 4 Pernah berlaku dengan mak cik aaa, emaknya dialisis 3 kali seminggu. Setelah ambil @@ dan @@, Dr hentikan pengambilan ubat darah tinggi dan dialisis 2 kali seminggu. Perkembangan selepas ambil @@ 2 minggu. Satu kali je dia ambil, lepas tu dia sambung dengan @@ satu botol.
Testimoni 5 Staf aaa, lelaki terpaksa pakai tuala wanita. Bila cerita @@ baik untuk kanser, dia terus potong cakap. Katanya saya ada buasir, dah beribu habis duit tak baik-baik. Ambil @@ 1 kotak seminggu, selepas selesai bleeding darah kotor dan gelap. Doktornya kata jika 20 pesakit saya dapat macam apa yang awak dapat, saya tutup klinik.
Testimoni 6 Isteri doktor pakar kanak-kanak sebuah hospital swasta, beli 2 botol @@ makan 8 sehari, dia kata pinggul dan belakang sakit. Saya cakap tahniah, @@ sedang bersihkan buasirnya. Beli 2 botol @@ lagi. Satu pagi dia call, panik darah keluar banyak, gelap dan ada ketul-ketul kecil. Tahniah, buasir tu dah pecah. 2 jam kemudian dia call kata dah kering. Alhamdulillah

No comments:

Post a Comment

Jangan segan tinggalkan pesanan atau pertanyaan####### Leave your comments or queries here. I'd be very happy to facilitate all I can in your journey to financial freedom