Thursday, June 11, 2015

Virgin Coconut & Argan Oil Hair Tonic

How was your Thursday friends? It was mostly gloomy here. Hope the sun shines sweeter at yours. Sunny or hazy, do try to care for your hair with nice smelling good quality oil. Try Bioasli Hair Tonic. Enriched with Virgin Coconut Oil and Argan Oil, it helps maintain healthy scalp and make your hair silky and lush. Non greasy with fascinating aroma. Try today. RM40 plus delivery. Worth it. awesome virgin coconut oil
have a bottle in your bag
So much goodness
Membantu menstabilkan kimia semulajadi pada kulit kepala.
Menghapuskan kelemumur pada kulit kepala dan mencegah dari mengalami kekeringan kulit dan seterusnya menghalang kulat kelemumur dari membiak.
Menjadikan rambut lebih segar dan bertambah hitam.
Membantu dan merawat pembentukan sel tisu kulit kepala yang baru.
Melindungi kulit dari radiasi ultraviolet sinaran matahari.
Menyuburkan kulit kepala serta rambut daripada gugur.
Kaya dengan asid lemak tak tepu seperti Omega 3 dan Omega 9, Minyak Argan adalah sumber komponen penting pemakanan untuk liang-liang akar rambut.
Asid lemak tak tepu ini mengukuhkan struktur ikatan protein dalam rambut dan dengan itu meningkatkan kekuatan rambut serta penyembuhan sehingga ke hujung rambut.
Anti Oksidan semulajadi yang terdapat dalam Minyak Argan mampu mengukuhkan rambut dengan merawat semula sel-sel rambut yang rosak. Berfungsi mengekalkan kelembapan serta mengembalikan kilau dan sinar rambut. Kehadiran Vitamin E dalam Minyak Argan menjadikannya agen yang terbaik untuk rawatan rambut. Vitamin E yang terdapat dalam Minyak Argan sangat berguna dalam memulihkan rambut secara semulajadi.
Memberi keharuman Aroma HUGO yang menyerlahkan gaya wanita anggun.
Minyak Kelapa Dara
Minyak Argan
Minyak Mineral
Pewangi HUGO (wanita) / POLO (lelaki)
RM40 plus delivery. 150 ml. click here to buy online

No comments:

Post a Comment

Jangan segan tinggalkan pesanan atau pertanyaan####### Leave your comments or queries here. I'd be very happy to facilitate all I can in your journey to financial freedom