Saturday, August 15, 2020

Lactoberry Penawar Sembelit Paling Berkesan, Sedap dan Selamat Untuk Semua

Hari ini saya ingin kongsi serba sedikit kelebihan Lactoberry. Ada yang tulis Lacto-Berry. Yang mana-mana pun boleh. Ianya produk yang sama, super terkenal sebagai sumber Vitamin C, probiotiks dan prebiotiks berkualiti keluaran Shuanghor.  

Anda dah letih menanggung masaalah sembelit? Bermacam ubat dah di cuba, hari ni elok minggu depan kena semula. Mengapa? Ubat yang diambil mungkin tidak rawat punca.

Cuba Lactoberry 💕 murah, sedap, mudah bawa, tiada gula putih / bahan julap / perasa / pewarna / pewangi. Lacto-Berry penuh dengan khasiat Vitamin C berkualiti dari berries + berbillion probiotics (bakteria baik yang amat diperlukan untuk usus sihat). Lactoberry selamat dimakan oleh semua orang di semua peringkat umur termasuk bayi.

Apa jenis perniagaan persendirian paling top sewaktu & selepas krisis Covid-19? 🔝🔝🔝 Boleh mula bila - bila, modal RM26. Produk kesihatan premium untuk boost imuniti ✅ Produk makanan selamat untuk tingkatkan sistem pertahanan badan✅ Berminat?

Cepat-cepat siapa lagi nak restock kopi CEO, Lactoberry, Oolong tea Luchun, Greenzhi.

http://www.wasap.my/60129081772/YSSH

 

 

Nak kurus secara sihat dan konsisten? Usus yang bersih dan sihat tersangat lah penting. Jika luaran nampak macam sihat, tetapi sistem penghadaman bermasaalah, usus berkarat dan sarat dengan bahan toksik, tak lama lagi pelbagai penyakit akan datang menjenguk. Masa itu, mungkin dah terlambat. Tetapi selagi nafas dikandung badan, usaha ada, penawar pasti ada juga dengan izin Allah. Yang penting usaha dan istoqamah.

 


 

Anda tingkatkan sistem pertahanan badan cara selamat dan manis tanpa gula? Mesti cuba Lacto-Berry.
Vitamin C terkenal sebagai immune booster. Lactoberry kaya dengan Vitamin C dari Cranberry, Raspberry dan Blueberry.. Tiada perasa tiruan. Tiada bahan pewarna.

Lacto-Berry sejenis fiber yang bertindak sebagai PREBIOTIK iaitu makanan kepada bakteria baik@Probiotik. Walaupun rasanya manis, namun ia tetap sesuai dan selamat untuk pesakit Diabetes & mereka yang ada masalah lemak tinggi dalam darah. Isomalt *TIDAK* akan menaikkan bacaan gula dalam darah kerana ia bukan gula.
.
🔴 Kenapa Lacto-Berry manis rasanya?
Sebab ada 3 jenis buah beri iaitu Cranberry, Raspberry dan Blueberry ++ Isomalt
.
❤️❤️ Setiap sachet mengandungi 2 billion sel hidup yang juga akan jalankan proses kehidupan. Itulah kelebihan disertakan Prebiotic dalam Lacto-berry.

Sayangi dirimu 💝 Sayangi keluarga. Harga sekotak
RM84 (sekotak - 30 pek) 

Jika nak beli pada harga lebih murah, boleh memohon untuk menjadi ahli. Amat mudah dan murah untuk menjadi ahli dan punyai kelebihan sebagai pengedar produk Shuanghor yang kesemuanya amat tinggi kualiti. 


Tenang di rumah bersama keluarga. KESIHATAN mesti dijaga. Pemakanan untuk tingkatkan sistem pertahanan badan mesti diusahakan. Silakan, hubungi saya untuk maklumat sihat dengan lingzhi, kopi CEO, Lactoberry

http://www.wasap.my/60129081772/YSSHLacto

Info dari group leader

#LingzhiTerbuktiBerkesan&Selamat
#kopiceonilai
#tingkatkanimunitibadan
#lactoberryNilai
#BeCalmAtHomeMalaysia
#lactoberry
#imunitibadan

 

 

 Kebimbangan terhadap jangkitan virus Novel Coronavirus masih menebal. Usus yang sihat asas kepada sistem imuniti padu. 👇Copied and shared by group leader
❣️❣️❣️❣️ Lactoberry the best probiotic!
.
Fokus tingkatkan bakteria baik dalam usus kita. Semua peringkat umur Boleh makan.
Paling bagus jika makan terus, letak atas lidah, tanpa bancuh dengan air. .
Anak-anak jika demam, muntah-muntah atau sakit perut, beri 2-4 pek lactoberry dengan letak sedikit air jika mereka belum pandai makan serbuk. Selepas beberapa jam, InsyaAllah anda akan buang angin, dengar kentut yang besar!!! 🤭💨💨 🤣
.
Insya Allah cepat lega!
.
Mak-mak pula, jika ada jangkitan pundi kencing atau masalah buang air kecil juga boleh cuba lactoberry... Bila bakteria baik banyak, bakteria jahat akan semakin lemah & anda dpt sihat semula. Itulah games dia.. 😁
.
Fahami badan.
Sayangi dirimu 💝 Sayangi keluarga.
.
1 box Lacto-berry :
rm84 (non-member)
rm70 (member price)

Tenang di rumah bersama suami / isteri, anak-anak, ibu, ayah, adik, abang, kakak. KESIHATAN mesti dijaga. Pemakanan untuk tingkatkan sistem pertahanan badan mesti diusahakan. Pastikan makanan itu bebas bahan toxic dan telah terbukti selamat melalui penyelidikan.

Silakan, hubungi saya untuk maklumat sihat dengan lingzhi, kopi CEO, Lactoberry.
http://www.wasap.my/60129081772/YSSH140420Lacto

#LingzhiTerbuktiBerkesan&Selamat
#kopiceonilai
#tingkatkanimunitibadan
#lactoberryNilai
#BeCalmAtHomeMalaysia

 

 

No comments:

Post a Comment

Jangan segan tinggalkan pesanan atau pertanyaan####### Leave your comments or queries here. I'd be very happy to facilitate all I can in your journey to financial freedom